niedziela, 28 października 2012

wieczór sztuk różnych- relacja

w końcu wróciłam do rękodzielniczego światka :) mimo kilku dni przerwy bardzo mi tego brakowało. nie powiem, odpoczynek był wskazany. wróciłam z całą masą nowych pomysłów :P a dziś na pierwszy rzut była świetna imprezka z rękodzielniczymi stoiskami więc dziś będzie troszkę fotek. troszkę słabej jakości bo jak się okazało baterie w aparacie padły i został mi tylko telefon. dobre i to. ale powinnam jeszcze dostac fajne fotki robione aparatem więc uzupełnię post :)
kto nie był niech żałuje, program imprezy TUTAJ.
nie przedłużając...


na wstępie moje skromne stoisko :)


jak widac nic nowego nie miałam...
 a to stoisko Marcina, 
 Marcin rysuje mangę (jeśli coś pomyliłam to mnie poprawcie :P)
 znacie kogoś kto nie chciałby posiadac takiego talentu?
 a to wspaniała notesy Oli.
 czyż nie są słodziutkie?

to już jest stoisko Basi. 
 Basia zaprezentowała swoje piękne bombki decoupage
 oraz koszyk z papierowej wikliny.
 a to już jest wspaniała filcowa biżuteria Moniki. 
 jak widac Monika ma bardzo różny asortyment :)




inne jej prace możecie zobaczyc TUTAJ.




oooo jeszcze jedna praca Basi, gdzieś mi się tu zabłąkała :P
inne jej prace pokazywałam TUTAJ.
 a tu już jest pokaz jakiejś starej broni, chyba japońskiej ale głowy nie dam :P

hmm... i znowu bombeczki Basi :)
















mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają? wprawdzie nie oddają wspaniałej atmosfery jaka panowała na dzisiejszej imprezie ale pokazują bardzo dużo :)
dośc już na dzisiaj, pora spac. dobranoc :)
**************************
Basia obiecała i słowa dotrzymała. niestety byłam już taka padnięta wczoraj, że nie dałam rady ich już zmniejszyc i wrzucic. możecie więc dziś dodatkowo zobaczyc o kilka fotek więcej :P







o tym Wam wczoraj nie napisałam bo i zdjęc nie miałam :P
była taka mała próbka zdolności fotograficznych pewnej utalentowanej dziewczyny :) muszę przyznac, ze to bardzo ciekawe :)

był taż pokaz teatralny, niestety nazwy tej grupy nie pamiętam. co jak co ale strasznie mi się podobał makijaż tych dziewczyn :)

10 komentarzy:

  1. fantastyczne zdjęcia :) imprezka również !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace:) Strasznie żałuję, że w moim mieście nie odbywają się takie imprezy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prace i zazdroszczę takich wieczorków. U mnie w okolicy też nie dzieje się nic ciekawego w temacie rękodzieła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prace :))) super,że są takie imprezy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace,i zazdraszczam takich spotkan,co ja bym dala,zeby sie na takim znalezc!!! Oczu nie idzie oderwac od tych cudow!!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) doczytałam, że dostałam wyróżnienie, nic się nie martw, jest kilka postów wcześniej :)

      Usuń
  7. ostro ale masa cudeniek! szkoda, ze u mnie takich imprez nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace cudne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...