poniedziałek, 29 października 2012

kolejne prace Marzenki, to już chyba nr 4 :P

tak jak w temacie :) dziś byłam w odwiedzinach i jednocześnie na małych zakupach u Marzenki. dobrze, że mam czym fotki cykac :D



świeczki ręcznie ozdabiane, zwróccie też uwagę na talerz, na którym stoją.




to ozdoba talerza z bliska :)



kolejny cudny bałwanek :)



duuuża bombka :)


a to takie małe bryloczkowe zwierzątko z koralików :P


bombki, bombki, bombki... już się czuje atmosferę świąt :)





oraz ręcznie robione kartki. puste w środku, można coś napisac :)
























to by było tyle na dziś, uciekam do moich plecionek bo przy tych wszystkich wspaniałych pracach zostaję w tyle :P

7 komentarzy:

  1. Śliczne te prace Marzenki i faktycznie powoli czuć atmosferę świąt.Tym bardziej że na dworze posypuje śnieg-no przynajmniej u nas-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Prace są tak piękne, że dech zapiera:) Można popaść w kompleksy w obliczu takiego telnetu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świątecznie się zrobiło. Ładne prace:)Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świątecznie :) To mają być małe zakupy??? Toż to hurtowe zakupy niemalże. Piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D:D:D to nie moje zakupy :P u Marzeny byłam na zakupach i przy okazji zrobiłam fotki jej prac :)

      Usuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...