czwartek, 11 października 2012

#11 dla Leny :)

oto praca, którą ostatnio Wam pokazywałam. mały komplecik jaki wykonałam dla znajomej :)


biało-różowy wózeczek z plecionym dnem (kurs TUTAJ) oraz do kompletu biało-różowy koszyk z 2 rzędami prześwitów.




kosz jest wypleciony na formie splotem ósemkowym, 
wymiary:
wysokośc 20cm- bez przykrywki
średnica 21 cm, 
całośc polakierowana lakierem do drewna, 


2 rzędy prześwitów (jak widac), przez które jest przeciągnięta wstążka. spód delikatnie ozdobiony różyczkami metodą decou. 




wózeczek również wypleciony splotem ósemkowym- pośrodku zwykły splot 2 rurkami- rurki były malowane przed wyplataniem. 2 delikatne kokardki w odcieniu bladego różu zdobię zarówno budę z zewnętrznej strony




jak również rączkę wózka :)













do Lenki powędruje jeszcze koszyk jaki pokazywałam TUTAJ oraz bombki wykonane przez Marzenę, które zobaczycie w przyszłym tygodniu :) zapraszam

16 komentarzy:

  1. bardzo ładny wózeczek i kolorki mega fajne takie dla małej księżniczki :)i do tego piękny koszyk do kompletu ...hmmm sploty , prześwity ...dla mnie to nowe pojęcia o mało nie dostałam zawału bo zaczęłam się zastanawiać co to jest splot ósemkowy hehehehe ale mam nadzieje ze w przyszłości to ogarnę :)
    z porad w kursiku na pewno skorzystam i dziękuje za tak czytelny i zrozumiały opis kursu :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny komplet,na pewno Lenie sie spodoba :)))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny i słodki komplecik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik śliczny!!! Kochana.. dopiero teraz mnie oświeciło :) ja myślałam żę wszystko jest po prostu wyplecione :) nie miałam pojęcia że to są jakieś sploty he he Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności... aż się serducho raduje patrzeć na takie cudeńka... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik,a co do kursu to będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj cudeńka :D, miałam szczęście widzieć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplecik! bardzo estetyczne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplet! Wózeczki nie przestają mnie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...