sobota, 6 października 2012

kolejne bombeczki :)

witam wszystkich w ten sobotni ranek, witam nowych obserwatorów :) bardzo wam również dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnim postem dotyczącym kursu na owalne dno. cieszę się, ze mogę się z Wami podzielic swoim doświadczeniem :)
wczoraj byłam na big zakupach robótkowych, przy okazji odwiedziłam też Marzenkę w pracy i mam dla Was kolejną partię nowych bombeczek Marzenki :)
tym razem jest to wersja zdecuopagowanych dużych kul styropianowych :)

 

 
korzystając z okazji zapraszam również do odwiedzania naszej nowej koleżanki Joasi :)
życzę wszystkim miłego weekendu i zabieram się do dalszej roboty :)







6 komentarzy:

  1. Swietne bombki,rewelacyjne!!! I to jest na styropianie?? Szok!!! Piekne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie no teraz to ja juz serio zaczne szukac prezentow pod choinke:) wszedzie juz mowa o swietach! :p
    bombki kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo przepiękne:) Nic tylko podziwiać:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...