czwartek, 25 października 2012

spotkanie nr 8 i wyróżnienia x 7 :P

dziś będzie troszkę zdjęc :)
na wstępie chciałam podziękowac dziewczynom za wyróżnienia. dostałam ich w ciągu ostatnich 2 dni aż 7 :) to mój rekord, przyznaję :)

bardzo dziękuję: Alexandrze, Basi, Dianie, Issce, Monicie, Violi (mam nadzieję, że nie pomyliłam imienia) i Kasi.
dziewczyny nawet nie wiecie jak wielką radośc mi sprawiłyście :) 

wyróżniam więc wszystkie dziewczyny, od których te wyróżnienia otrzymałam, wszystkie Panie rękodzielniczki jakie poznałam na naszych środowych spotkaniach (ich prace możecie zobaczyc TU, TU, TU, TU, TU i TU oraz w dzisiejszym poście) oraz blogi: Anety, Anielę, Julię, Grzesia i Izę
no a teraz krótka relacja z wczorajszego spotkania, na którym niestety mnie nie było :( zdjęcia zobaczycie dzięki kochanej Indze. dzięki, że je zrobiłaś :)













niestety nie wiem co jest czyje ale wszystko jest wspaniałe :) jak widac po pracach zaczął się już sezon świąteczny :) ach jak ja to uwielbiam :)
widzimy się w niedzielę w Mariosie o 16.00 na
do zobaczenia :)

9 komentarzy:

  1. gratuluje wyróżnienia!!! w takiej ilości!!!! wiesz że doceniamy twoją pracę!!! bombki są tak piękne i to różnymi technikami są wykonane że mogła bym ich oglądać cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyrożnień,wpełni zaslużone,przepiękne prace robisz,mi też te bombki bardzo się podobaja,super są,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa... ale slicznosci!!! Bomby, dzwoneczki, gwiazdki sa odjazdowe!!!!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje tylu wyróżnień.A prace dziewczyn naprawdę wspaniałe-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to ja , nie pomyliłaś imienia.
    Gratuluję tylu wyróżnień.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z powodu tylu wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie, całkiem zapomniałam, że przestałam moderować komentarze w blogu z kursami. Pozdrawiam serdecznie, piękniste prace wykonujesz z papierowej wikliny.Pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie,bardzo mi miło, że moje prace się podobają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...