środa, 7 listopada 2012

spotkanie nr 9 i wyróżnienia x 4 :)

witam witam :)
dziś bardzo miło spędziłam popołudnie na spotkaniu rękodzielniczym jak co środę :P ale było fajnie :) oczywiście foto-relacja dl Was:
na początek kilka wspaniałych prac Ingi. jeszcze lepsze fotki tych cudeniek możecie zobaczyc na jej blogu, zapraszam bo warto :)



piękne korale. niestety nie znam imienia Pani, która je wykonała, a szkoda....

na dzisiejszym spotkaniu uczyliśmy się wyplatac dno do kwadratowego koszyka. frekwencja dopisała :P moje pierwsze kroki w tym temacie możecie zobaczyc TUTAJ






i na koniec jeszcze kilka prac Marzenki :)


świetnie się bawiłyśmy :)
w ciągu wczorajszego i dzisiejszego dnia otrzymałam 4 wyróżnienia :) bardzo mnie to cieszy i bardzo dziękuję za nie dziewczynom. to znak, że podobają się Wam moje prace, a to jest dla mnie bezcenne :) 
wyróżnienia jakie otrzymała to:
Zasady wyróżnienia są następujące: 
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".

1 dostałam od Asi, Sabiny i Mirelli :)
ich pytania i moje odp:
1.Jaki jest Twój ulubiony kwiat? róża
2.Tytuł ulubionego filmu? saga zmierzch :P
3.Jaki przedmiot wzięłabyś na bezludną wyspę? laptopa
4.Słodkie czy słone? słodkie
5. Ulubiona pora roku? lato
6. Jakie jest Twoje hobby? papierowa wiklina
7.Czym się zajmujesz na codzień? papierową wikliną :P
8. Gdzie chciałabyś pojechać? do Grecji
9. Twój znak zodiaku? panna
10. Ulubiona potrawa? warzywa na patelnie
11.Złoto czy srebro? srebro

2 dostałam od Basi :)
jej pytania i moje odp:
1 Ulubione danie- warzywa na patelnię
2 wolisz koty czy psy- psy
3 gdzie chciała byś spędzić sylwestra- w Paryżu
4 ulubiona książka- saga zmierzch
5 wolisz miasto czy wieś- miasto i wieś
6 jaką biżuterie lubisz- ładną :P
7 czy masz ulubionego malarza- nie
8 gdzie najlepiej ci się myśli- w klimontowie :P
9 co robisz jak nie możesz zasnąć- liczę w myślach rurki z gazet :P
10 kiedy jesteś szczęśliwa robisz.....- śpiewam i tańczę :P

3 dostałam od Eweliny :)
jej pytania i moje odp:
1. Jaki film polecilibyście do obejrzenia./pamiętnik
2. Jak spędzacie czas wolny ./z dobrą książką
3.Skąd bierzecie inspiracje do własnej twórczości./z czeskich i rosyjskich blogów :P 
3. Jakiej słuchacie muzyki. /wszystkiego po trochu
4. Jaką potrawę serwujecie niezapowiedzianym gościom./zawsze mam coś słodkiego w pogotowiu :P 
5. Gdzie robicie zakupy dotyczące waszej twórczości./sklepy papiernicze i budowlane 
6. Ulubiony kolor . /obecnie zielony i brązowy
7.Jak lubicie spędzać urlop. /w klimontowie z rodziną
8. Czy wolicie lato , czy może zimę . /lato
9. Gdzie nauczyliście się robić swoje cudeńka./z internetu :P 
10. Od jak dawna zajmujecie się rękodziełem ./od przedszkola
11. Czy lubicie to co robicie . /kocham to!!!

4 dostałam od Moniki. kochana Moniko niestety nie wiem czemu kieruje mnie do Ciebie na Google+ i jest napisane, że nic mi nie udostępniłaś dlatego też nie mogę wejśc na Twój blog...

no a teraz czas na mnie :P blogi, które nominuję do tego wyróżnienia:
2. Inga
4. Dorota

a oto moje pytania dla dziewczyn:
1. poranek czy wieczór?
2. dżinsy czy mini?
3. dyskoteka czy domówka?
4. pizza czy kebab?
5. blog czy pamiętnik?
6. plastelina czy modelina?
7. deszcz czy słońce?
8. rodzina czy przyjaciele?
9. dzień bez bloga czy dzień bez rękodzieła?
10. rower czy rolki?
11. bransoletka na nadgarstku czy na kostce?

dziękuję Wam wszystkim za tak liczne odwiedziny na moim blogu, witam nowych obserwatorów i życzę miłej zabawy dziewczynom z pytaniami :) dobranoc...


9 komentarzy:

  1. Ewo mój blog to rozanyzakatek90.blogspot.com znajdziesz go w informacji o mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, dzięki :) w takim razie czemu mnie tam nie kieruje?

      Usuń
  2. Oj nie wiem już udostępniłam adres na google+ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace:) Napisz mi proszę na priv cenę tych bombek, zwłaszcza tej zielonej i tej bordowej, która dziś wstawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnień i zazdroszczę tych spotkań-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne prace!:) oby tak dalej:) pozdrawiam,zapraszam i dodaje:) evvika

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bombki.Dziękuję za wyróżnienie Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnień. Teraz już wiem jak się wyplata prostokątne dno koszyka, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń

każdy pozostawiony po sobie ślad jest miły :)

Kolorowy pled

 Witam po dość długiej przerwie. Troszkę mnie tu nie było, co jednak nie oznacza, że się obijałam 😊 niestety natłok obowiązków i brak czasu...